Empātiska un cieņpilna komunikācija attiecībās ar aprūpējamo

Tēmas: Atbalsts
Vēlmju saraksts Ieteikt
Ieteikt lekciju
Lekcijas saite
Dalīties sociālajos tīklos
15.00
Lekcija pieejama: 10 dienas

Ko uzzināsiet šajā lekcijā?

  • Uz klientu centrētas komunikācijas pamatprincipi. Aktīvās klausīšanās loma dialoga uzturēšanā. Ķermeņa valoda kā resurss un traucēklis. Biežākās komunikācijas kļūdas. Emociju loma saskarsmē ar aprūpējamu cilvēku. Kāpēc dažkārt ir grūti būt empātiskiem un kā iespējams veicināt empātiju. Atšķirība starp empātiju un otra žēlošanu. Līdzjūtība pret sevi kā resurss, lai neizdegtu.

Lekcijas saturs

Empātiska un cieņpilna komunikācija attiecībās ar aprūpējamo

  • Empātiska un cieņpilna komunikācija attiecībās ar aprūpējamo
    01:46:41
  • Pārbaudes tests par lekciju “Empātiska un cieņpilna komunikācija attiecībās ar aprūpējamo”
Shopping Cart
Scroll to Top